Tervetuloa Viron merimuseon Lentosataman venesatamaan!

59°27.2’ N 24°44.1’ E
+372 502 2877
VHF 74

Uudiset

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Cover for Lennusadama jahisadam/ Seaplane Harbour marina
1,358

Eile tegime selle aasta esimese tiiru Tallinna lahel. 🚤
Pärast pikka talveperioodi oli see ütlemata mõnus tunne. Ei häirinud vihm ega kõle tuul. Selle hooaja praktikant Viljar sai ka oma esimese kokkupuute meie sadamakaatriga 🤩

#lennusadam #eestimeremuuseum #lennusadamajahisadam #meremuuseum #hiiumaaametikool #praktika #kaatrigamerel #vabadusetunne

Comment on Facebook

Kes see roolis on!!! 😎😎😎

Praktikapäeviku sissekanne #1

Ahoi!

Sadamapraktika esimesed kaks kuud on läbi saanud. Talve tõttu on kokkupuuteid sadama ja sadamatööga vähe olnud, kuid mis sa hing ikka peale kontrollkäikude ja avariitööde lumme ja jäässe mattunud sadamas teed.

Praktika algus on olnud paljulubav. Kõik hakkas pihta veebruari algul toreda ringkäiguga Paksus Margareetas ning muuseumilaevadel, et ennast Meremuuseumi tegemistega kurssi viia ning Eesti merenduse ajalooalaseid teadmisi värskendada ja täiendada. Aitäh Kajale, Lehole ja Eerole! Taaskord sain ma kinnitust oma veendumusele, et parima muuseumi külastuselamuse saab oma tööd hingega tööd tegevate giidide abiga.

Veebruari keskel tutvustas personalijuht Katrin mulle meremuuseumi organisatsiooni ning töökeskkonnaspetsialist Kairi korraldas põhjapaneva ülevaate tööohutusest. Tööohutuse nüanssidega tutvumiseks sain kaasa ka posu juhendeid (ohutusjuhend laevatööde teostamisel, ohutusjuhend kemikaalidega töötamisel, ohutusjuhend elektrikäsimasinatega töötajale jne, jne). Töötasin need enda ja teiste säästmiseks korralikult läbi: riigikaitses on kombeks öelda, et kõik need juhendid on kellegi verega kirjutatud. Samuti korraldas sadama korrapidaja Siiri mulle minu praktika päris esimese ametliku ringkäigu sadamas. Viskasime pilgu peale sadamarajatiste seisukorrale ning kontrollisime staapelplatsil seisvaid aluseid. Praktikapäeva kulminatsiooniks oli töölaeva Oili vastuvõtmine kail A1 ning toruvendri tõstetöö assisteerimine. Viimast oli hea teha, sest olin värskelt läbinud troppijakoolituse.

Meeldivaks ja kasulikuks ettevõtmiseks enne kevadtööde algust oli Siiri koostet “Ohutusjuhend sadamas töötamisel” projektiga tutvumine ja täiendamine oma teadmiste piires. Hea ja vajalik algatus!

Esimene päris tõsine käed külge tööpäev sadamas toimus märtsikuu lõpus kui olid saabunud soojemad ilmad. Siiri ettevõtmisel sai täiendatud reostustõrjekonteinerit, utiliseerisime üleliigsete asju, eemaldasime jõulutuled rõdupiiretelt ja trepikäsipuult, korrastasime terrassimööblit, tegime torutöid saunas ja WCs ning kontrollisime B ja F kai toruvendrite kinnituste seisukorda. Viimase puhul selgus, et väga palju splinte on mutrite juurest puudu ning nende korrastamine tuleb pärast ehituspoes käiku ette võtta.

#lennusadam #eestimeremuuseum #lennusadamajahisadam #meremuuseum #hiiumaaametikool #väikesadamaspetsialist #praktika

Hiiumaa Ametikool

Praktikapäeviku sissekanne #1

Ahoi!

Meeldivaks ja kasulikuks ettevõtmiseks enne kevadtööde algust oli Siiri koostet  “Ohutusjuhend sadamas töötamisel” projektiga tutvumine ja täiendamine oma teadmiste piires. Hea ja vajalik algatus!

Paks Margareeta - Eesti Meremuuseum
Hiiumaa AmetikoolImage attachmentImage attachment

Kuigi homme algab kalendri järgi kevad, siis möödunud nädalavahetusel näitas talv veel hambaid. Allpool mõned vaated, mis töönädala alguses meid tervitasid. ❄️❄️❄️

📸 Fotod: Andrus Koch

#lennusadam #eestimeremuuseum #lennusadamajahisadam #meremuuseum #eelkevad #jäisedvaate