{"id":4611,"date":"2024-04-22T19:59:49","date_gmt":"2024-04-22T19:59:49","guid":{"rendered":"https:\/\/meremuuseum.ee\/lennusadam\/?page_id=4611"},"modified":"2024-04-22T19:59:50","modified_gmt":"2024-04-22T19:59:50","slug":"muuseum-kohvris","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/meremuuseum.ee\/lennusadam\/muuseum-kohvris\/","title":{"rendered":"Muuseum kohvris"},"content":{"rendered":"\n
Koolieelikutele, 1.\u20134. klassile Kui lapsed ei saa tulla muuseumisse, tuleb muuseum kooli! <\/strong>Programmi k\u00e4igus tutvume Meremuuseumi t\u00f6\u00f6ga ning muuseumite t\u00f6\u00f6p\u00f5him\u00f5tetega \u00fcldisemalt \u2013 saame teada, miks muuseum kogub, s\u00e4ilitab, uurib ja vahendab vanu asju ja lugusid. Uurime t\u00f5elisi museaale, teeme morsekirja ja arutame, milliseid t\u00f6id merel vanasti tehti ja millega t\u00e4nap\u00e4eval tegeletakse. Kokkuleppel saab tunni sisus teha muudatusi, et keskenduda m\u00f5nele spetsiifilisemale Meremuuseumi teemale.<\/p>\n\n\n\n \u00dchisosad \u00f5ppekavaga:<\/strong><\/p>\n\n\n\n Ametid ja karj\u00e4\u00e4r; t\u00e4nap\u00e4eva ja mineviku v\u00f5rdlemine; s\u00f5navara arendamine; tehnoloogia areng laevat\u00fc\u00fcpide n\u00e4itel; muuseum kui koht \u00f5ppimiseks (elukestev \u00f5pe), museaalid kui ajalooallikad (allikakriitilisus); merekultuur kui osa Eesti kultuurilisest identiteedist.<\/p>\n\n\n\n \u00d5pilane:<\/strong><\/p>\n\n\n\n \u00dchisosad koolieelse lasteasutuse \u00f5ppekava valdkondadega:<\/strong><\/p>\n\n\n\n Mina ja keskkond: ametid, looduskeskkond; keel ja k\u00f5ne: oma m\u00f5tete edasiandmine suulises k\u00f5nes, s\u00f5navara areng; matemaatika: erinevates objektides sarnasuste ja erinevuste vaatlemine, esemete maailmas orienteerumine; kunst: vaatleb ja kirjeldab \u00fcmbritsevat, tarbeesemeid ja kunstiteoseid; liikumine: liikumisosavus, tasakaal, kiirus. \u00dcldoskused: m\u00e4nguoskused, tunnetus- ja \u00f5pioskused, sotsiaalsed oskused, enesekohased oskused.<\/p>\n\n\n\n Muuseumitunni eesm\u00e4rgid koolieelikutele:<\/strong><\/p>\n\n\n\n Hind<\/strong>:<\/p>\n\n\n\n 3 \u20ac \/ \u00f5pilane, Tallinnas ja Harjumaal miinimum summa 40\u20ac; mujal Eestis 60 \u20ac<\/p>\n\n\n\n Tundide toimumisaeg lepitakse p\u00e4ringu tegemise j\u00e4rgselt kokku muuseumi ja kooli vahel, s\u00f5ltuvalt muuseumitunni l\u00e4biviijate ressursist soovitud kuup\u00e4evadel ja klasside ajalistest v\u00f5imalustest. Palume \u00fchel koolil \/ lasteaial v\u00f5imaluse korral tellida samaks p\u00e4evaks mitu tundi, muuseum eelistab p\u00e4ringu ajalisel kattuvusel suurema tellitud tundide arvuga kooli \/ lasteaeda.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"Koolieelikutele, 1.\u20134. klassileKestus: 45 min (1 koolitund) Kui lapsed ei saa tulla muuseumisse, tuleb muuseum kooli! Programmi k\u00e4igus tutvume Meremuuseumi t\u00f6\u00f6ga ning muuseumite t\u00f6\u00f6p\u00f5him\u00f5tetega \u00fcldisemalt \u2013 saame teada, miks muuseum kogub,…","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"parent":0,"menu_order":0,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","template":"","meta":{"_acf_changed":false,"_uag_custom_page_level_css":"","advgb_blocks_editor_width":"","advgb_blocks_columns_visual_guide":"","footnotes":""},"class_list":["post-4611","page","type-page","status-publish","hentry"],"acf":[],"yoast_head":"\n
<\/strong>Kestus: 45 min (1 koolitund)<\/p>\n\n\n\n