Kon-Tiki Ekspeditsioon<\/a>\u201d v\u00f5i filmi selle raamatu ainetel.\u202f <\/li><\/ul>\n\n\n\n\u00d5pitulemused:<\/p>\n\n\n\n
\u00d5pilane:<\/strong> <\/strong><\/strong><\/p>\n\n\n\n- nimetab levinud ajaloolisi ja t\u00e4nap\u00e4evaseid navigatsioonivahendeid;\u202f\u00a0<\/li>
- arutleb, kuidas korraldati merereise, kui moodsaid navigatsioonivahendeid ei olnud veel leiutatud;\u202f\u00a0<\/li>
- tutvub Eesti Meremuuseumi v\u00e4liekspositsiooni laevaga Valvas;\u202f\u00a0<\/li>
- oskab lugeda kaarti ja orienteerub kaardil Kon-Tiki loo n\u00e4itel: teab, mis laev oli Kon-Tiki, selle ekspeditsiooni lugu kui n\u00e4idet eksperimentaalarheoloogiast;\u202f\u00a0<\/li>
- m\u00e4rgib koordinaatide abil kaardile Kon-Tiki teekonna;\u202f\u00a0<\/li>
- kordab mandrite ja ookeanite nimetusi;\u202f\u00a0<\/li>
- m\u00f5istab vee f\u00fc\u00fcsikaliste omaduste seost tuulte ja hoovustega, kliimaga;\u00a0<\/li>
- selgitab, kuidas tekivad hoovused ja p\u00fcsivad tuuled;\u202f\u00a0<\/li>
- selgitab, kuidas erinevad vee omadused (soolsus, temperatuur jms), m\u00f5jutavad p\u00fcsivaid tuulesuundi ja kliimat;\u202f\u00a0<\/li>
- teab, et soolane vesi on tihedam kui mage vesi, k\u00fclm vesi tihedam soojast;\u202f\u00a0<\/li>
- teab, kuidas on seotud temperatuur ja \u00f5hur\u00f5hk;\u202f\u00a0<\/li>
- viib l\u00e4bi eksperimendi, mille k\u00e4igus tekitab erineva soolsuse ja temperatuuri abil veekihte;\u202f\u00a0<\/li>
- anal\u00fc\u00fcsib globaalse kliimasoojenemise m\u00f5ju Euroopa kliimale ning elustikule Golfi hoovuse n\u00e4itel.\u202f\u00a0<\/li><\/ul>\n\n\n\n